Klanten service

Het is erg warm buiten, de zon schijnt en je wilt wat leuks gaan doen. Hierbij kun je dan denken aan het liggen in de tuin, zwemmen in je zwembad of juist, naar een waterpark gaan. Een waterpark is een attractiepark met op water gebaseerde attracties, zoals zwembaden, waterglijbanen, stromingen en stroomversnellingen. Als pretpark wil je natuurlijk dat je zoveel mogelijk mensen naar je attracties komen. In dit geval moet je ervoor zorgen dat je een goede marketing hiervoor hebt. Er zijn verschillende strategieën maar in dit geval springt het gebruik van social media eruit. In het bijzonder hebben we het dan over Instagram!

Waarom Instagram?

Social media is een dagelijkse behoefte geworden voor de meeste mensen. Er wordt veel gebruik gemaakt van Whatsapp, Snapchat, YouTube en dus ook Instagram. Op Instagram kun je als gebruiker een account aanmaken. Je kunt hier foto’s en video’s delen met je volgers. Zij kunnen deze vervolgens liken en delen met hun volgers. Als waterpark wil je laten zien aan je volgers wat je te bieden hebt. Denk hierbij aan de omgeving en de attracties. Je moet er namelijk voor zorgen dat mensen geïnteresseerd raken en graag bij je langs willen komen. Je moet dus de hoogtepunten van de activiteiten laten zien zodat ze ook verder zullen gaan kijken op de website.

Waarom Chatkracht?

Chatkracht is een jong maar zeer ondernemend bedrijf. Bij Chatkracht werken verschillende chatspecialisten die helpen met de uitbesteding van de klantenservice. Dit kan bijvoorbeeld het chatten op de website zijn, maar ook de uitbesteding van Instagram valt hieronder. Wanneer de gast een vraag heeft over een bepaald onderwerp kunnen zij de klant hierbij verder helpen. Denk bijvoorbeeld aan vragen over het aantal attracties, wat de openingstijden zijn of wat de locatie is. Het zijn simpele vragen, maar dat klant voelt zich dan wel gewaardeerd wanneer ze snel worden geholpen.